Greenfire lodge - Reisverslag uit Drakensberg Garden, Zuid-Afrika van Marielle Mark - WaarBenJij.nu Greenfire lodge - Reisverslag uit Drakensberg Garden, Zuid-Afrika van Marielle Mark - WaarBenJij.nu

Greenfire lodge

Door: Marielle Heesakkers

Blijf op de hoogte en volg Marielle

08 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Drakensberg Garden

De eerste Lodge zit er alweer op! Op 8 augustus checken we uit om naar de drakenbergen te gaan. Maar we hebben nog wat kleertjes meegenomen om aan de kindjes te geven dus bij de receptie vragen we of het mogelijk is om deze alsnog te brengen. Het is maandag maar omdat we dit niet met de juffen afgesproken hebben gaat onze gids van zondag even mee. We rijden naar het schooltje en ondertussen liften er nog een paar medewerkers van de lodge mee naar het dorp. Op het schooltje worden we hartelijke ontvangen en mogen we in alle klasje even binnen. Wat foto's met de kindjes en schriften kijken. In groep 1 leren we nog een paar woordjes Lesothos. poone is ma

• 10 Augustus 2016 - 21:47

Pap En Mam:

Super leuk om jullie verhalen te lezen. En wat herkenbaar...haha.
    Ben nu al benieuwd naar de rest van de verhalen en natuurlijk de foto's als jullie terug zijn

• 10 Augustus 2016 - 22:27

Mariël:

Haha leuk verhaal. Wat een belevingen en Leuk om te lezen! Ik moest wel erg lachen dat Mark zei dat hij de beste cowboy uit de groep was. Ik zie het hem zo zeggen! Van samengeknepen billen tot stoere praat. Ik ben heel benieuwd naar alle foto's, die zullen vast prachtig zijn!

• 10 Augustus 2016 - 22:55

Aylanie:

Echt super leuk om jullie reis op deze manier gelijk te kunnen volgen!!
    Ben benieuwd naar het volgende verhaal. En echt super goed van Mark!!!