LAX Los Angeles Airport - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marielle Mark - WaarBenJij.nu LAX Los Angeles Airport - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marielle Mark - WaarBenJij.nu

LAX Los Angeles Airport

Door: Marielle Heesakkers

Blijf op de hoogte en volg Marielle

09 Mei 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Onze 2,5 week Amerika zit er nu echt bijna op. Vanuit San Francisco zijn we naar Santa Barbara gereden en de volgende dag alweer op tijd naar Los Angeles. Daar hebben we onze bagage gedropt en zijn we voor het concert van de Chainsmokers. We zijn eind van de middag zijn we daar, drinken we een starbucks en lopen we een klein rondje door het park.

Het voorprogramma begint al om 19.00u dus vandaag moeten we op tijd avondeten.. Om Amerika in style af te sluiten doen we dat met friet en een hamburger.. Ik ben zo blij als we weer gezonde Nederlandse kost eten.

Daarna naar het concert, twee kleinere en voor ons onbekende artiesten in het voorprogramma. De eerste kreeg de zaal al aardig mee en sommige mensen gingen echt helemaal los. Leuk vermaak om te zien. Ook hebben we ons verbaast over hoe weinig sommige aan hadden.!! Heel veel meisjes in doorschijnende shritjes met alleen een bh en een mega kort broekje maar ook doorschijnende topjes waar alleen een sterretje in het midden iets bedekt. Ik denk niet dat Mama mij met zo weinig aan ooit de deur uit had laten gaan of dat schoonfamilie een meisje zo graag thuis ontvangen.

Het concert was wel echt super gaaf!! Heel veel show en alle bekende songs natuurlijk! Zeker de moeite waard en heel vet om te kunnen zeggen dat we in San Diego naar een concert zijn geweest! Ik zou het iedereen aanraden.

Beide zijn we ook erg blij als we savonds in het hotel aankomen om half 1 snachts. Het heen rijden maar ook het terug rijden is de laatste dagen echt zwaar aan het worden. We zijn beide wel moe en echt toe aan vakantie ;) gelukkig kunnen we een lange vlucht in de A380 uitrusten... oh wacht geen grote A380 meer voor ons.. zelf stoelen kiezen ook niet meer. We hebben een ander vliegtuig gekregen naar Parijs.. een kleintje zoals altijd.. Balen zeg want we hadden ons wel op dit vliegtuig verheugd, en om een keer niet de zware reismedicatie te moeten pakken maar hellaas in dit kleintje toch maar wel..

Ondertussen zitten we op het vliegveld te wachten en mogen we over een uurtje aan boord.

Tot in Nederland iedereen..

Kusjes Marielle en Mark

• 09 Mei 2017 - 23:11

Mark:

Je was vergeten te plaatsen dat we in Santa Barbara nog een heerlijk, niet al te duur visrestaurant hadden gevonden. En dat we daar onze buikjes ook weer goed rond hebben kunnen eten. En dat aan een garnalen cocktail vooraf. Volgend als hoofdgerecht een mixed fish grill en een lekkere zalm voor Mark.

Een toetje paste niet meer.

• 10 Mei 2017 - 06:20

Aylanie:

Heey het was echt top om al jullie verhalen te lezen!! Jullie zitten al in het vliegtuig maar alsnog fijne vlucht! Hoop dat het een beetje meevalt.

xxxjes