Voorbereidingen - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marielle Mark - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marielle Mark - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Marielle Heesakkers

Blijf op de hoogte en volg Marielle

05 Juli 2015 | Nederland, Helmond

Over precies twee weken is het zover, op 19 juli vertrek ik voor 5 weken naar Australië.

Dit alles is een paar maanden geleden begonnen met het zoeken naar een vakantie. Waar zou ik toch eens heen gaan en met wie.. Uiteindelijk zei mijn moeder waarom ik dan niet gewoon naar Australië zou gaan, dat wilde ik al zo lang. Zo gezegd zo gedaan even later had ik mijn tickets geboekt, zo is de reis begonnen.

Zo rustig aan ben ik nu begonnen aan de voorbereidingen, wat moet ik meenemen, naar welke adressen ga ik een kaartje sturen, wie z'n telefoonnummers moet ik opschrijven mocht ik mijn nummers kwijtraken, visum aanvragen, hoe zit het met vervoer en hostels en hoe doe ik dat met souvenirs want die wil ik ook niet 5 weken meenemen in plastic tasjes.. en dan ook nog eens wat moet er mee in mijn tas, hoe warm is het daar. Als ik er zo aan denk heb ik super veel zin in mijn reis maar ook waar ben ik aan begonnen..!

De planning is om de eerste week bij familie in Adelaide te blijven. Daarna vlieg ik van Adelaide naar Alice Springs om Ayers Rock te gaan bewonderen. Vanuit daar ga ik met de bus reizen richting Cairns en vanuit Cairns naar Sydney.

Om later nog te onthouden wat ik allemaal gedaan heb en om iedereen in Nederland hier een beetje op de hoogte te houden heb ik deze blog gemaakt. Dan weten jullie tenminste dat ik nog niet opgegeten ben door een krokodil, haai of een gevaarlijke spin gevangen heb.

  • 06 Juli 2015 - 23:01

    Franny Veekens:

    Wat ontzettend leuk! Wij gaan je zeker volgen en zijn erg benieuwd naar al je avonturen Down Under!!!
    Liefs, van ons vijfjes

  • 07 Juli 2015 - 09:09

    Ine Heesakkers:

    Leuk Mariëlle, we zijn heel benieuwd naar je ervaringen. En hopen dat je een geweldig mooie reis gaat hebben.
    Liefs pap en mam

  • 03 Augustus 2015 - 09:10

    Eline Vd Wijngaart :

    He meis. Super vet!! Geniet ervan en heel veel plezier

    Xxx eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Deze wiewatwaar is voor alle vrienden en familie die graag weten waar wij zijn en wat we mee maken tijdens onze reizen..

Actief sinds 05 Juli 2015
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 27210

Voorgaande reizen:

19 December 2019 - 14 Januari 2020

Huwelijksreis New Zealand

06 Juli 2018 - 03 Augustus 2018

Reis door Zuid Amerika

02 Maart 2018 - 06 Maart 2018

Bucketlist: Ijsland!!

24 April 2017 - 10 Mei 2017

Rondreis Amerika

05 Augustus 2016 - 24 Februari 2016

Rondreis Zuid Afrika, Lesotho en Swaziland

19 Juli 2015 - 25 Augustus 2015

Backpacken in Australie

Landen bezocht: